Burka Avenger Star Sara Rubab Passed Away In a Tragic Accident

معصوم اور پیاری سی سارہ رباب، جو یونی کارن بلیک (گلوکار ہارون رشید کی ملکیت والی کمپنی) میں لیڈ گرافک ڈیزائنر اور ٹوڈی اینیمیٹر کے طور پر اپنا کام کر رہی تھی۔ برکا ایونجر میں دی وائس آف آشوز نے مرکزی کردار تانیہ اور ٹیٹو کو آواز دی، جو ایک المناک سڑک حادثے میں ہلاک ہو گئے۔

Sara Rubab Passed Away In a Tragic Accident

گلوکار ہارون رشید نے سارہ کی موت کی افسوسناک خبر اپنے آفیشل انسٹاگرام ہینڈل پر ساتھ شیئر کی۔ یونی کارن بلیک میں ہم اپنی چمکتی ہوئی نوجوان ستارہ سارہ رباب کی ایک المناک سڑک حادثے میں موت سے بہت غمزدہ ہیں۔ سارہ ایک بہت ذہین لڑکی تھی، مثبت اور ناقابل یقین حد تک باصلاحیت۔ وہ 2012 میں ایک نوجوان وائس اوور آرٹسٹ کے طور پر یونیکورن بلیک ٹیم میں شامل ہوئیں۔

لیکن اینیمیشن اور گرافک ڈیزائن میں اپنی ڈگری مکمل کرنے کے بعد، وہ یو بی میں گرافک ڈیزائن کی سربراہ بن گئی۔ اور کئی پروجیکٹس پر کام کیا۔ گلوکار نے مزید کہا کہ وہ یو بی میں میرے لیے ایک چھوٹی بہن اور ہم سب کے لیے ایک فیملی ممبر کی طرح تھی۔

She was the lead graphic designer and 2D animator at Unicorn Black company.

گلوکار ہارون نے مزید بتایا کہ ہم اس کی بڑی مسکراہٹ اور خوش اخلاقی کو ہمیشہ یاد رکھیں گے۔ اوریو بی پروجیکٹس میں ان کی انمول شراکت کے لیے ہم ہمیشہ ان کے مقروض ہیں۔ میں اس مشکل وقت میں ان کے خاندان کے لیے بہت سی دعائیں بھیج رہا ہوں۔ سوشل میڈیا پر یہ بری خبر وائرل ہوتے ہی پاکستانی مشہور شخصیات نے بھی اپنے غم کا اظہار کیا۔

Leave a Comment

Follow Us On Social Media